Statuten

Op deze pagina zijn de laatst bijgewerkte statuten van Stichting Art te vinden. De beginselen van Stichting Art zijn in dit document te vinden.

Statuten Stichting Art

Beleidsplan omtrent Privacy

Tevens is sinds 26 mei 2018 de nieuwe AVG-wet in werking getreden. Wij als Stichting Art zijn verplicht om een plan omtrent privacy naar onze contribuanten en externen bekend te maken. In het onderstaande document is dit plan te vinden.

Stichting Art Beleidsplan omtrent Privacy

Huishoudelijk reglement

Vanaf academisch jaar 2024-2025 geldt er een Huishoudelijk Reglement binnen Stichting Art. In dit document worden zowel praktische huisregels omtrent bijvoorbeeld faciliteiten en het Art-kantoor toegelicht, als de gedragscode die wij bij Stichting Art hanteren. Dit document is bedoeld om duidelijkheid te bieden aan Art-ers over omgangsvormen, rechten, plichten en gedragsnormen die van zowel het bestuur als contribuanten en commissieleden van Stichting Art verwacht worden. Daarnaast biedt het reglement handvaten aan Art-ers die melding willen maken van bijvoorbeeld ongewenst gedrag of op andere wijze betrokken zijn bij een melding. Dit reglement is ten alle tijden geldig binnen Art-context voor iedereen die als contribuant staat ingeschreven bij Stichting Art. Vanaf september 2024 dient iedere nieuwe Art-er bij inschrijving akkoord te gaan met dit HR.

Huishoudelijk reglement Stichting Art