Commissies

Op deze pagina kun je alle commissies vinden die Stichting Art rijk is. Klik er gerust op los en ga op onderzoek uit. Wie weet zit er wel een uitermate geschikte commissie tussen om aan deel te nemen in de toekomst, of is de foto van de commissie zo leuk dat er toch even gegniffeld moet worden. Je leert ook gelijk een deel van de Art-ers kennen; mooi meegenomen!

Onze commissies:

Handige formulieren voor de commissies

Aanvraagformulier Beeldcommissie
Iedere commissie van Stichting Art kan een aanvraag voor een poster, filmpje, facebookbanner en andere PR-zaken doen bij de beeldcommissie. Om zo een aanvraag te doen, moet je het onderstaande formulier invullen en afleveren op het Art-kantoor (in het postvakje van de voorzitter), of mailen naar beeldcommissie@stichting-art.nl.

Aanvraagformulier Beeldcommissie

Declaratieformulier
Dit formulier vul je in, wanneer je kosten hebt gemaakt voor Stichting Art. Het is de bedoeling dat je het formulier print, volledig invult, voorziet van bonnetje en daarna inlevert op het Art-kantoor (in het postvakje van de penningmeester) of mailt naar penningmeester@stichting-art.nl.

Declaratieformulier