Op deze pagina vind je een overzicht van de Partners van Stichting art. Partners zijn bedrijven waar Stichting Art mee samenwerkt. Via deze samenwerkingen kan Stichting Art extra activiteiten organiseren of kunnen contribuanten korting krijgen.

Ook partner worden? Stuur dan een mailtje naar comm.extern@stichting-art.nl

Aleph

De mensen die van boeken en muziek houden kunnen bij Aleph hun hart luchten. Hier kun je in de Utrechtse binnenstad uren verdwalen in een groots assortiment aan tweede hands boeken en cd’s!

Een leuk feitje over Aleph; deze winkel is opgericht door Jan van Hassel. Voor de mensen die bekend zijn met de geschiedenis van Stichting Art, het is inderdaad dezelfde persoon als degene die Stichting Art heeft opgericht. Met de Art-pas krijg 10% korting op het hele assortiment.

Website: https://alephbooks.com/
Adres: Vismarkt 9 | 3511KR, Utrecht

Catch Utrecht

Zoek je nog inspiratie om je nieuwe kamer te decoreren? Of een wil je graag een cadeautje met Utrechtse kunst geven?
In dat geval ben je van harte welkom bij onze nieuwe partner Catch Utrecht! Zij verkopen Utrechtse kunst, fine-art prints, houtsneden, giclees, schilderijen en oude gravures. Daarnaast bieden zij diverse soorten kaarten en historische foto’s van Utrecht op alle formaten. Ook heeft Catch Utrechth een fine-art kunstprint- en inlijstservice voor hun eigen kunst en afdrukken. Ook via deze website kunt u dit bestellen.

Als Art-er is het hier extra leuk winkelen, aangezien je hier 10% korting krijgt, bij het vertoon van je Art-pas

Website: https://www.catch-utrecht.nl/
Adres: Oudkerkhof 33 | 3512GJ, Utrecht

*De korting geldt niet op de kunstenaars Henrik Hey en Erik van Ommen.

Centraal Museum

Dankzij deze samenwerking kan Stichting Art samen met het Centraal Museum rondleidingen voor onze contribuanten organiseren bij nieuwe tentoonstellingen! De insteek van deze samenwerking is om studenten met het toekomstige werkveld te verbinden. Daarom worden deze rondleidingen door medewerkers van het Centraal Museum gegeven en zal er ook ruimte zijn voor het stellen van vragen.

Adres: Agnietenstraat 1 | 3512XA, Utrecht
Website: https://www.centraalmuseum.nl/nl

DressMe

Bestuurstruien, mentorenshirts of Art-mer- chandise… Er is een grote kans dat we het bij DressMe hebben laten drukken.

Via dressme.nl kun je veel verschillende soorten textiel laten bedrukken met je eigen ontwerp erop. Als je besluit om samen met je commissie eigen truien te bedrukken of voor privégebruik. Geef dan aan dat je van Stichting Art bent en krijg 10% korting!

Website: https://dressme.nl/
Adres: Singeldwarsstraat 40 | 3513BT, Utrecht

Gys

Vanaf vandaag kun je met je Art-pas bij Gys terecht! Bij Gys kun je terecht voor biologisch, duurzaam maar bovenal ook lekker en gezellig eten: dit is het gedachtegoed waaruit restaurant Gys in 2014 is ontstaan. Gys begon in het bruisende centrum van Utrecht met de knusse locatie aan de Voorstraat. Een jaar later opende Gys, met een prachtige groene terrastuin aan de Amsterdamsestraatweg.

Kom je langs met je Art-pas? Dan krijg je bij Gys ook nog eens 20% korting*!

Website: https://gysutrecht.nl/
Adres: Voorstraat 77 | 3512AL, Utrecht
Amsterdamsestraatweg 113 | 3513AC, Utrecht

*Deze korting is geldig van: zondag t/m donderdag en vrijdag tot 17:00, deze korting is niet geldig in combinatie met lopende acties, deze korting geldt alleen voor de pashouders.

Kunstuitleen Utrecht

Bij Kunstuitleen kunnen we ieder blok een ander kunstwerk lenen. Houd de stories dus goed in de gaten en stem binnenkort mee voor het kunstwerk van het volgende blok.

Vergeet zelf ook niet een kijkje te nemen op de site, want als student kun je met korting kunstwerken lenen!

Website: https://www.kunstuitleenutrecht.nl/
Adres: St Jacobsstraat 251 | 3511BP, Utrecht

Café Marktzicht

Café Marktzicht is de vast borrelplek voor de tweewekelijkse borrel die door Stichting Art georganiseerd wordt. Tijdens deze borrels kunnen contribuanten samenkomen om gezellig bij te kletsen tussen alle serieuze studie-uren door.

Website: https://marktzicht.intercafe.nl/
Adres: Breedstraat 4 | 3512TW, Utrecht

WO4YOU

WO4YOU is de plek waar je met korting studieboeken kan kopen! Heb je een vak met verplichte literatuur? Hou dan onze sociale media en infomails in de gaten! Zodra de boeken online staan zal Stichting Art dit met de contribuanten delen.

Website: https://www.wo4you.nl/

Za’atar

Za’atar is de huiskamer die je nooit hebt gehad. Kom binnen, pak een drankje uit de koelkast en geniet van onze Mezze of een rijk gevulde pita.
Met de Art-pas kun je hier nu ook genieten van 20% korting op het hele assortiment* en speciale acties!** Houd onze socials dus in de gaten als je geen van deze acties wil missen!

Website: https://wwhttps://zaatar.nl/?srsltid=AfmBOopi4TXsNpudJl0C1Z0V6qDrTmw_5f8aO6ev4IOuU24QcazNNK2ew.wo4you.nl/
Adres: Twijnstraat 75 | 3511 ZJ Utrecht
Amsterdamsestraatweg 374 | 3551 CW Utrecht

*Deze korting is altijd geldig bij afhalen
Bij eat-in is deze korting niet geldig vrijdag na 17:00 en zaterdag en zondag de hele dag
**De speciale acties zijn geldig op de locatie Twijnstraat en Amsterdamsestraatweg.