Stichting Art is de studiestichting voor alle studenten kunstgeschiedenis aan de Universiteit Utrecht. Onze contribuanten hebben brede interesses, met een nadruk op kunst en cultuur. Wij willen onze contribuanten verschillende diensten aanbieden. Naast bijna 300 contribuanten, bestaande uit zowel bachelor-, pre-master-, en masterstudenten, heeft Stichting Art een uitgebreid alumninetwerk en nauwe banden met de docenten van de opleiding. Het Art-kantoor is centraal gelegen in aan de Kromme Nieuwegracht 80 in de binnenstad van Utrecht. Mede hierdoor en door ons actieve sociale media gebruik zijn we goed zichtbaar voor niet alleen studenten kunstgeschiedenis, maar tevens voor vele andere studenten aan de universiteit. Wij kunnen door ons grote bereik en netwerk uw organisatie of bedrijf verschillend interessante services aanbieden. Heeft u bijvoorbeeld leuke stage-, of vrijwilligersplaatsen of wilt u diensten, evenementen of producten promoten? Dan zijn wij daar wellicht een geschikt platform voor.

Voor meer informatie over een samenwerking of over onze op maat te maken promotiepakketten kunt u vrijblijvend contact opnemen met Sara Akkenaar, commissaris extern van Stichting Art. Zij is te bereiken op het volgende mailadres: comm.extern@stichting-art.nl
Tevens kunst u naar kantoor bellen tijdens onze openingstijden: 030-2535211.